فروش برج
نوشته شده توسط : Korosh

فروش برج

فروش ملک هر چه کوچکتر و کم قیمت تر باشد اسانتر خواهد بود. در مواردی سازندگان برج تمایل به فروش برج به صورت یکجا دارند که این مورد کار سخت و پیچیدهه ای خواهد بود. چرا که افرادی که تمایل به خرید داشته باشند و نقدینگی کافی برای این مورد نیز داشته باشند بسیار اندک هستند.

برای فروش برج بهتر است با افرادی که در زمینه ملک و مسکن فعالیت دارند ارتباط برقرار کرد. افرادی یا شرکت های زیادی هستند که به صورت مستقیم در بخش فروش ملک فعال نیستند اما در زمینه های دیگر مرتبط با ملک فعال هستند. به عنوان مثال هولدینگ های ساختمانی ممکن است در بخش خرید فروش ملک ورود نکنند اما با توجه به گستردگی ارتیاط میتوانند مسیری برای معرفی افراد با توان مالی بالا موثر باشند.

فروش برج

معاوضه برج بجای فروش ان

در مواردی که ارزش ملک بالا است و امکان فروش ان به راحتی میسر نیست میتوان از معاوضه ملک بجای فروش ان استفاده کرد. این کار چند هدف را دنبال میکند و کمک میکند در زمان کوتاهتری برج را به نقدینگی تبدیل کنیم.

1 معاوضه کمک میکند تا یک ملک با قیمت بسیار بالا به چندین ملک با قیمت های پایینتر تبدیل شود و این کار باعث راحت تر فروخته شدن املاک شود.

2 معاوضه ملک در مواردی کمک میکند تا ملک تبدیل به مواردی شود که نقد شوندگی مناسبتری دارند. به عنوان مثال ممکن است ملک تبدیل به خودرو شود و نقد شوندگی خودرو بسیار بهتر از نقد شوندگی ملک باشد.

3 معاوضه ملک در بسیاری از موارد سود اوری را نیز به همراه دارد و کمک میکند تا ملک به کالایی با ارزشتر تبدیل شود. این سوددهی میتواند هم انگیزه برای تبدیل باشد و هم نقد شوندگی را بالا ببرد.

معاوضه ملک بجای فروش ان همیشه مناسب نخواهد بود در مواردی که با رکود بازار ملک مواجه هستیم و یا در مواردی که قیمت و ارزش ملک بالاتر از سطح متوسط است میتوانیم از این شیوه استفاده کنیم.

 

 

آگهی ملک

خرید املاک

خرید و فروش ملک

معاوضه ملک





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: